HEMMA HEMMA

Nu är jag hemma hemma, alltså i GBG. Även om de e gött att bo själv ute på Öckerö, så e det skönt att komma hem och bara ta det lungt och slippa göra någontig. På Öckerö händer det saker hela tiden, det är aldrig en lugn stund. Antingen är det fest, nån aktivitet typ volleybollen vi va på, badar, man umgås med alla andra, lagar mat, har filmkväll osv. Här hemma kan man bara koppla av och vara för sig själv en liten stund, vilket är skönt efter alla intryck man fått under veckan. 
 
Idag har jag som sagt vilat och umgåtts med familjen. Nu ska jag fixa iordning lite på mitt rum och sen ska jag åka en kortis till Madde och Herman innan jag ska på kräftskiva. 
 
XOXO
-M
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0