STAN MED EMMA OCH MYSKVÄLL MED IRIS

Det är så skönt att va tillbaka i göteborg nu va, ni fattar inte. Idag vaknade jag 1, haha, as skönt att få sova ut. Sen åkte jag in till stan med min mamma och fixade pass. Mitt går snart ut och vi ska ju resa iväg med skolan i december.

Sen var jag med Emma i stan. Vi åt glass, köpte godis och tog några schmee i solen. Hur mysigt som helst verkligen!

Sen så drog jag hem och käkade och såg en film. Den som söker heter den och huvudpersonen är hon som spelar anna i solsidan. Den va helt okej att titta på medan ja väntade på att iris skulle sluta jobbet. Nu är jag påväg till henne och jag antar att vi bara ska mysa ikväll!

XOXO
-S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0