KLADDKAKSBAK!

 
Hej bloggen!
 
Ingen av oss har varit vidare duktiga på att blogga, haha. Men jag kände faktiskt för att göra det nu, det är kul att skriva om vad man gör och kunna titta tillbaka på det sen. Då blir dagarna inte bara en klump av dagar utan man kan gå tillbaka och minnas dem, var för sig. 
 
Just nu sitter jag i min säng och väntar på att min kladdkaka ska bli färdig. Jag ska på "knytbuffé" med några i min klass, vilket menas med att alla tar med sig lite mat själva som de har hemma. Jag har därför stått och bakat kladdkaka, så vi får hoppas att den blir god nu!
 
Det skulle vara runt 8 så jag har en och en halvtimme att döda. Ska antagligen möta upp Anna på vägen och åka dit tillsammans och ta en liten promenad typ. Men vi får se hur det blir med det. Jag ska i alla fall titta till mitt bakverk nu så de inte bränns, ha det bra allesammans! 
 
Trackback
RSS 2.0