17:23

Hej mina fina!
Igår var jättemysigt verkligen, vi satt och snackade och åt buffé. Sen så satt vi och snackade i flera timmar och bara myste. Runt tolv så drog jag och träffade en kompis, vilket jag inte skulle gjort då jag varit sjukt trött hela dagen idag. 
 
Idag har jag varit i skolan och vi har mest jobbat med "inför seglingen". Det är jätte spännande men jag har typ sovit varenda lektion och väntat på mat. Om en halvtimme ska jag tillbaka till skolan, samhälls 2:orna ska ha seminarium och jag ska komma och lyssna. De har precis kommit tillbaka från sin resa och redovisar sina arbeten, så de kommer nog bli intressant. Jag ska ju ha det i mars så de kan ju vara bra att se hur de går till innan. 
 
Men nu ska jag byta om från mjukiskläder, så ni får ha det mysigt! Här har ni en bild från igår också!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0